کومان: بارسلونا از رئال مادرید قوی تر است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کومان: بارسلونا از رئال مادرید قوی تر است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کومان: بارسلونا از رئال مادرید قوی تر است

سرمربی هلندی ساوتهمپتون باور دارد که کاتالان ها با حضور مسی، تیم دیگری هستند.

طرفداری- به گزارش Goal.com، سرمربی سابق بارسلونا، رونالد کومان باور دارد که بلوگرانا همراه با لیونل مسی در بهترین فرم خود قرار دارد و به نوعی "غیر قابل توقف" است. ستاره آرژانتینی بارسلونا در فصل رویایی خود، تا کنون در 39 بازی خود 43 گل را به ثمر رسانده است. هم اکنون نیز کومان که هدایت ساوتهمپتون را بر عهده دارد، اعتقاد دارد که بارسلونا همراه با مسی بسیار حرفه ای تر بازی می کند. وی در این باره گفت: "هرگاه مسی در خط حمله تمیش قرار دارد، بارسلونا به شکل بسیار ساده ای توقف ناپذیر می شود. او همیشه، همه چیز را به بارسلونا می دهد و هرگز مشکلی را برای این تیم خلق نکرده است. شما می توانید نکات مشترکی را میان بسیاری از مردم و بازیکنان پیدا کنید، اما در مورد مسی این موضوع صدق نمی کند و او منحصر به فرد است."

کومان در ادامه صحبت های خود، با اشاره به دیدار حساس ال کلاسیکو که یکشنبه آینده در نیوکمپ برگزار می شود نیز اظهار داشت: "بارسلونا در دوران آرمانی خود به سر می برد. این درحالی است که مادرید با مشکلات زیادی رو به رو شده است و در بسیاری از بازی های خود، نمی تواند به پیروزی برسد. مادرید هم اکنون آن آرامشی را که یک تیم بزرگ باید داشته باشد را ندارد. در حالی که بارسلونا در آرامش کامل است. به علاوه این موضوعات، بارسلونا در خانه بازی خواهد کرد و من فکر می کنم که آن ها از مادرید قوی تر هستند. اما آن ها نباید به فکر زدن گل های زیاد باشند. تنها چیزی که باید به آن فکر شود، پیروزی در بازی است، حتی با یک گل. در ال کلاسیکو تنها پیروزی و کسب سه امتیاز مهم است، چرا که این بازی، دیداری سرنوشت ساز برای تعیین قهرمان اسپانیا است."

گفتنی است که آبی و اناری پوشان اسپانیایی، پیش از حضور در دیدار ال کلاسیکو، باید در بازی برگشت خود مقابل منچسترسیتی حاضر شوند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 26 اسفند 1393 | 16:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.